UPDATE STATUS AL FATIHAH (USF)  

Contents

Hanya dengan ZW2, kini anda boleh Update Status Al-Fatihah anda.
 
Update Status Al-Fatihah (U.S.F) merupakan program yang telah disusun khas buat Anda yang mencari bimbingan untuk semakan bacaan al-Quran secara langsung bersama guru. Sesi ini sangat membantu Anda untuk mengenalpasti kesalahan yang sering berlaku tanpa kita sedari.
 
Tambahan lagi, semakan dibuat adalah pada Surah Al-Fatihah yang merupakan salah satu Rukun dalam Solat. Peluang semakan ini sangat berharga, kerana Anda akan didedahkan sebanyak 30 tempat kesalahan yang seringkali SALAH DIBACA.
 
Geng Ngaji Global Sdn. Bhd. ialah sebuah syarikat yang menjalankan gerak kerja dakwah dalam pendidikan. Ianya telah pun merentasi sempadan luar dan dalam Malaysia. Kami telah berpengalaman menggerakkan program-program berteraskan tiga teras utama iaitu Pendidikan Al-Quran, Pendidikan Solat dan juga Prihatin Umat. Kami memfokuskan pengajian kepada semua golongan umur bermula dari peringkat asas secara bersistematik. 
 
Dengan bermisikan ingin membantu seramai mungkin untuk meningkatkan jati diri mukmin dalam masyarakat, Geng Ngaji Global menyediakan pelbagai platform untuk mencapai hasrat ini.

 

Username :
resepi1971
   
Full Name :
RABIATUL ADAWIYYAH
   
Join Date :
2021-05-29 19:08:14
   
Address :
No9, Jalan Ssp 3, , Taman Sri Semantan Permai , 28000 , Temerloh , Pahang , Malaysia .
   
Share :